wingwing292
暱稱: Wing_霖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黑仔!!
2006-09-19
2006-09-16
2006-09-15
好凍呀..
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 33
今日人氣: 12
累積人氣: 1628
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


超好玩!! 分類: 未分類

hihi!!你地知唔知呀我尋晚玩電腦玩到1:00先訓...我呀ba本來走左入去訓冇人理我嫁~但係我估唔到佢會出黎兩次話"你重唔訓?聽日唔洗返學呀?你知唔知我好擔心你呀?你唔訓我又訓唔著!"我突然間覺得呀ba好關心我~所以好開心呀!突然間覺得自己唔應該再激佢!^ ^

今日一早返到學校諗住做功課但係又唔知要做d咩喎!之後打俾Rainy同吉蒂因為我第住佢地救命~之後neo返到我即刻問佢"你有冇做文字報告呀?"佢話"下....你有叫我做咩?"之後我激氣咁話"死la!救命呀~今日要交la!係唔係唔想要分呀?"之後佢冇野講~之後我冇理佢地自己係道作文...其實尋日有人幫我手諗嫁(唔該哂你呀!)之後8:00我地落去排隊....超無奈囉!我地明明唔係企第四行之後佢地話係呀冇人信我!好糟囉~不過之後佢知道係我岩全部冇聲出~上g.s堂冇野la!Maths我地要Test呀!我之前有日冇返所以唔識囉!成份卷有好多冇做呀~一定唔合格囉....之後second recess我就落去等排隊~落去之後我食左條腸仔....而家我超鍾意食腸仔呀~之後我地上P.E la!今日我地1d跳彈網...我第一次跳個時我跳左d Miss Cheung叫我地做既動作~之後d人叫我360度旋轉..點知我真係做左!全部人拍手....好有滿足感!但係之後Misss Cheung話"人叫你轉你就轉..唉!下次我未叫你做唔好玩呀~知冇?"之後我超無奈囉!超好開心呀~之後lunch我地本來諗住去食野但係因為太熱所以冇食到!但係我同Rainy去冇7-eleven買野飲....返黎之後我同Rainy諗住做英文份野不過因為我要作文所以佢有佢做我有我做囉!之後Eng竟然第一組匯報係我地~之後一路匯報一路好無奈嫁囉!下一堂我地本來上中文但係因為要聽講座所以唔洗上囉!個講座超悶呀~放學之後我地留左係104做壁報囉~5:00同Rainy去左麥當勞食野!今日好開心呀~全日都係...88

                                                           好cute呀!






訪客留言 (返回 wingwing292 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]