hi~今日一早俾人叫醒左因為又要去拜山.....計埋上次拜左兩次la!不過我年年都拜兩次~今日超熱囉!我地9:00出門口搞到11:00!係拜山個時見到個拍戲既人但係唔記得佢叫咩名= ='個道有好多人又熱重有d煙焗死我la!搞掂之後落左姑媽鋪頭道等我細佬整手~佢整左超耐呀!我呀妹又唔知做咩咁好興致返幼稚園喎!咁我就係鋪頭坐la!之後接到Michelle電話佢問我可唔可以幫Renne影印電腦工作紙!又叫我俾呀恩..原來佢以為我都係去camp!不過我話"唔緊要la~我幫佢影la!同埋我直接拎俾佢la!"佢話"好la!我叫Renne打俾你"之後Renne約左我聽日4:00係天水圍西鐵站等!之後12:00呀妹返左黎我就戴佢地上呀公道bbq~本來我呀媽一定要我跟埋去嫁~但係我發脾氣所以就唔洗去^^(我一d都唔想去呀!)之後返左屋企就幫呀ba做家務....好倦呀!> <唔講住88

|