今日我地約左出黎做g.s project!不過我同Christy9:30出天水圍行街!我地去左Pizza Hut食早餐~今日Christy好靚呀!聽佢講佢聽日要飛la~唔知去邊呢?? 咁我地11:00就返到屯門la!一見到Toby我都唔認得佢~佢高左呀...之後佢地兩條友仔係咁跑!但係我同Christy冇理佢~之後我地經過停車場Christy話"呢道令我諗起[怪物]入面個道!好恐怖呀~"我地兩個超驚一齊嗌之後跑!諗返起真係恐怖呀!之後去到Toby屋企好自卑呀....好靚呀(佢個有錢仔成日話冇錢= =')之後我係道做野!Christy係道睇[鬼水兇靈]佢一路話恐怖但係又要睇= ='之後個兩條友仔係道玩巨商咩都唔做!之後做到四點幾我地就走la!不過今日都做唔哂所以下次又要約過^^'(幾好幾好.....又可以去街)之後我同Christy就同走!佢係咁叫我去天水圍我又叫佢去屯市~不過最後都一齊返去!我而家好憎Ben Ben!佢好煩呀~人地係道做野佢唔幫手重係道係咁嘈....好憎佢呀!!
返黎見到原來呀恩今日生日!係道祝佢生日快樂~祝佢越大越靚女...學業猛進(好似好老土呀= =')唔好介意呀!!
|