今朝同呀ba,呀ma飲茶!之後我同呀ba,姑ma返大陸~
我地去左大陸一個地方叫"布吉"~個道好多野睇不過好迫呀!好多人...個道d野好鬼平~我地去到好夜先返呀!
不過今次上去都冇咩買到....所以唔係好滿足呀!都希望下次可以再去既^ ^'