今朝同呀ma食完野..就去左剪頭髮!!!
剪左個柒頭呀....有d後悔呀!!唉..
2:30約左呀彤..出左去!!
之後我地去左睇鬼域呀..
開頭個道..仲有個d無端端好大聲個d地方就恐怖!!
其實個d我就同呀彤狂笑...其他人有d喊有d笑!!
睇完之後我地去左行街..
6:00返到屋企!!
聽日終於返學la...好開心呀!!