好耐無見la!!
依個暑假開始左我都好少開電腦...都好少係屋企!!
原因就係我去左姑媽道做暑期工...要夜晚8點幾就放工!!
搞到我咩時間都冇...不過算la!!
就係因為我係佢道做野我先可以做到暑期作業!!'
講返呢排la!!呢幾日都係書展喎..你地有冇諗住去呀?
我好想好想去呀...但係我唔知點同我姑媽講佢先俾我放假呀!!
唉...好彩我而家係屋企題\既時間唔多所以係屋企個時唔會好悶!!
我諗你地一定成日去街嫁la...希望你地玩得開心d呀!!!
最後..如果有事搵我最好打我手提呀!!唔該^ ^''
|