又見面la....
係喎!!你地有冇做過暑期作業呀?
我呢..做左少少la!不過我本Maths係完全未掂過= ='
而家好想快d知道升咩班呀...都好擔心唔知邊個做班主任!!!
christy佢地25號就返黎la!!.好掛住佢地呀...
之前佢地都有on msn..我都有同佢地傾偈!!
我仲同christy傾電話呀....聽佢地講佢地係個邊都好開心!!!
佢地都發生左唔少好開心既野.!!不過我都希望佢地快d返..