| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 28 日 星期三  |
正∼!  |
分類: 未分類 |
呵呵∼∼...有好嘢食"
我整咗芝士蛋糕呀"
你哋想食嘅話就留言啦"
下次預埋你哋嗰份"
聽日我做負離子呀"做完影幅相俾你哋睇吖"
呢幾日我都喺阿媽度溫書呀"
冇得去婆婆度"
見唔到福仔"
好掛住佢"
阿媽催瞓喇"bye bye"
|
|
|
靖茵 於 2006-01-01 09:20 PM 發表:
你話架!!!
下次你整好, 俾何欣穎, 再嗌佢俾我啦!!!
祝你考試成功~
|
|
|
靖茵 於 2006-01-01 09:12 PM 發表:
|
網主回覆
勁好味呀∼!不過...食哂lu"下次再整俾你食吖" Posted at 2006-01-01 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*+-°狗ソ奴隸..姍╳ 於 2006-01-01 11:33 AM 發表:
|
網主回覆
梗係記得啦" Posted at 2006-01-01 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|