今日輪到彭彭癡線~又喊~
佢喊~周彩又喊~跟住李詠C又喊~羅X欣又喊~不過我同寶~冇喊到~
之後又發生好多不幸既事~~~~
唉!!今個星期好似黑色星期~~好好好希望下個星期唔會咁~~
刊登時間 2005-10-21 07:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]