今日放學走左去跳舞~
超好玩~
排"哎呀''呢隻歌......勁快.....成日唔記得D舞步......有時到跟唔到......
跳到差唔多六點~返屋企~打日記~~~~
刊登時間 2005-11-15 07:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]