咁又過左一個星期~今個星期.....唉...好似係度發夢.......
唉!!!算啦!!下個星期我會努力架啦...............聽日再打過....
刊登時間 2005-11-25 10:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]