今天我的心情起起伏伏的... 物理...46分...星星識唔識發光?? 中文``53分-.-''`
放學``超低B``小明坐火車``坐火車去那一方` 跟住發癲.....唉唉....
刊登時間 2006-11-13 08:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]