今日考雞腸=3333333=
都OK,,,掛*
唉*今日冇啦啦整單野出黎*
攪到我比老師讚,,,
不過我SIN吾稀罕-VVV-"
不過估吾到個聆聽咁鬼易囉,,,XD
不過仲好*
放學果陣,,,個訓導主任又話咩咩咩有D人放左學又吾番屋企*係街到流連*
我諗:洗吾洗咁大陣像呀-VV-好似死左人咁!*
之後講左陣就走得NA*
之後搭車番去,,,
去到吾知邊個站,,
見到幾條友整走學校條TIE,,
係到行行,,,
又吾知佢地去邊,,
有2個仲係好識GA TIM,,,
仲同我SAY HI TIM*
事實證明左,,
佢地吾會聽GA LOR*XD
|