wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2005 年 3 月 14 日  星期一   晴天

   

                       



14 號 `` 愉快

今日係 14 號 ar ,,不過都唔關我事 la ,,haha ,,聽講今日係咩鬼情人節 tim low  ,,,咁我今日如常番學 ,,行程係咁 ga ,,第一堂就要 dict la ,,我 sure 係唔識 la ,,haah ,,之後 eng 堂 ,,好好傾 ar ,,我係咁問佢地 2 個男仔男廁 d 野 ,,後來仲講鬼故 tim ,,之後小息同佢地周圍去 ,,中文堂我地係樹睇小新同 sms ,,會計堂就響樹 dream .,,咁 lunch 呢就去左孫孫屋企 ,,冇地方去 ar ma ,,佢地個個都唔得閒 ,,食飽落到荔景個陣先知搭 4個 d low ,,咁咪勁跑 low ,,番到去其實個左搭 5 ga la ,,但係好釆冇人係門口 ..冇事 ,,幾驚 ar 又支力 low ,,之後班主任堂又講 d 低 b 野 ,,咩讀書方法 low ,,好快就落堂 la ____ econ 今日好眼訓 ar ,,咁中下中下就個左 2 堂 la ,,放學唔見左孫孫 low ,,咁我咪同 Vicky 等佢 low ,,點知佢上左 3 樓  low ,,crazy ..之後就番 home la ,,今日行程完畢 ,,trm test ar ,,今晚我俾一個中去讀下 la !! hahaa ,,

 

刊登時間︰2005-03-14 05:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 3 月 13 日  星期日   晴天

   

                       



大事件 `` 愉快

今日勁 cold ar ,,9 點起身 lu ,,因為有人黎整野 ,,之後睇住佢整 ,,好好笑 ga 個個人 ,,笑到爆炸 ,,之後同表姐 sms 傾下下午去 where 又打俾啊汶問佢去唔去 .,,2 點到出去行新之城la ,,睇 33 同電話繩 ,,之後去食小巴黎,,食飽就去睇漫畫 la ,,買左本綱之練金術∼3 就上佢屋企 la ,,去到佢到食左件 cheese cake 好好味 ar ,,之後 online 同打 ps 2 ,,好好玩 ga 不過表姐好勁 ar ,,之後開飯 la,,好多送 ar 今晚 ,,食到勁飽 ,,9點幾就走 la ,,番屋企個陣勁 cold ar ,,番到屋企啦啦林沖涼 la ,,今日好黑仔 ar 屋企 ,,唉!!唔講 lu ,,

 

 

p.s. trm 就係 14 號 lu ,,

 

 

過幾日都好 busy ar ,,未必有時間打日記 lu ,,日日都有 test ar ,,唔制 aR ∼∼

 

 

刊登時間︰2005-03-13 11:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 3 月 13 日  星期日   晴天

   

                       



我 ga 問卷 ,,XD ,,

1.          綽號: yan`

2.          上一次生日蛋糕上蠟燭的數目:唔記得 lu ,,

3.          你通常吹熄這些蠟燭的日期:我生日 lu >> 12

4.          身高: 唔講你知 **

5.          眼珠顏色:黑-00-

6.          頭髮顏色:都係黑色 ,,

7.          耳洞:2 ear 都有

8.          你有多喜歡你目前的工作:e家都冇野 do ,,

9.          出生地:e 院

10.      家鄉:唔知 low ,,

11.      目前居住地:香港  ____ 荔景仔**

12.      曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚?:好似有既 ,,

13.      曾經因傷入過醫院嗎:好似就冇 la ,,

14.      (汽車)喜歡兩門式的還是四門式的:四門式的 ..

15.      喜歡雪碧還是七喜:唔係一樣既咩__雪碧low 咁 ,,

16.      凡咖啡也喜歡?:極唔中 2 飲咖啡 ,,

17.      喜歡麥當勞還是KFC? :麥當勞 ,,好味 dd ,,

18.      喜歡的地方:我屋企 ,,

19.      喜歡的襪子顏色:冇咩話特別 like 的 ,,

20.      喜歡的數字 : 7(好中2)

21.      喜歡地毯還是櫸木地板:sure 係地毯 la ,,

22.      最難忘的假期:04 ga復活節

23.      喜歡的食物 : 朱古力,百力支,CaKe,Cookies ........

24.      喜歡禮拜幾:星期 5 >3<

25.      喜歡的花:金莎花同珍寶珠花

26.      喜歡看的運動:排球同單車 ,,

27.      喜歡冰淇淋的種類:朱古力

28.      芝麻街》裡喜歡的角色: ELMO``

29.      最喜歡的電視台:TVB only

30.      上次上醫院是什麼時候:好似係陪 carman 個次(陸運會)

31.      最喜歡的飲料:雀檸 ,奶色個 d low ##

32.      臥室的地毯是什麼顏色?:冇地毯low我間房 ``XD

33.      你從小到大的最難忘的是什麼? 親人死 ,,

34.      無聊的時候你大多都做些什麼?傾電話同搵人出街,,`!!

35.      你現在最想擁有o既野係?親情,,穩定既愛情,,健康,,好朋友同好的學業!!

36.      最令你煩惱的事 :愛情

37.      全世界最好的事:冇 war ,,

38.      通常幾點上床睡覺:10:30 PM,,(好乖!!)

39.      對上一次喊係幾時?:好似係前排 ,,

40.      最鍾意既書(favorite books) :本小姐唔睇書的 !!

41.      開心0既夢(sweetest dream) :同最中2既人係埋1>3<

42.      你係人生中最後悔係....? 唔講你知 ,,

43.      有冇暗戀過?:sure 有 la ,.

44.      你最信任的人? family ,,

45.      最近你最唔開心事係咩?:識錯左人,,

46.      你最討厭自己d咩? 矮 XD

47.      你最鍾意o既人鍾唔鍾意你?? 冇中 2 人 low e 家 >3<

48.      你有幾多知心0既朋友呀?? :唔知 ar !!

49.      放假最鍾意做咩?:訓教 !!

50.      最想去邊度旅行?:JAPAN ,,

51.      你搵男朋友係以咩野為先決條件呢? 中2我,,識TUM`,(1定吾可以冇野講!!)

52.    咩叫做好朋友?! 岩傾,,唔好呃我 ,,

 

刊登時間︰2005-03-13 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 3 月 12 日  星期六   陰天

   

                       



補  MaTh `` 愉快
 
 

今日朝早番學補 math ,,個 miss 真係好好人,,不過唔係靚女 low ,,so 有 ddd 失望 ``hahaha ,,,補到 12點幾就番屋企 lu ,,等個 d 人送貨黎 ar ma ,,之後又等人地黎整電器 ,,哈哈 ,,7 點到整好哂 ,,去文華食飯不過唔好味 ga ,,食食下仲見到 f.1 個個妹妹 ,,我都唔記得佢叫咩名 tim ,,sor ar ,.,之後趕番屋企睇一叮 ,,好好笑 ar 今集 ,,個 d 人個個都跳舞仲有 para para tim ,,hahaah ,,我都識 la ,,haah ..,睇完之後入 room online 同係到唱歌 ,,

 

p.s.今日我好叻 ar @@拎左 8 弓 斤 米 ar ,,勁呢 ?!

 

刊登時間︰2005-03-13 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 3 月 11 日  星期五   陰天

   

                       



新冷氣 ,,, 愉快

今日 d 天氣好 wet ar ,, 唔中 2 唷 ,,搞到我心情都唔好 ,,haah ,,早會個陣個課室熱到屎 ,,出哂汗 ar 我 ,,之後 p.a. 我好留心咁聽書 ,,但係因為好熱 ,,有 d 唔開心 ,,,轉堂個陣 miss lee冇 lala 入黎叫最高個個同學仔開冷氣 ,,個刻我真係好感動 ..好好人 ar miss lee ,,開左冇 10 分中個冷氣就 cold la ,,真係舒服左好多 ,,不過一堂之後 d 人就開始嗌 cold la ( 包括我 ) ,,haah..我地班 d 小姐又真係幾難服士 ga ..小息個陣同佢地周圍行同係課室吹下水咁 low ,,打中就上電腦室 la ,,今日唔洗講書 ar ,,因為佢地要剪 QEF .,不過我冇野剪 ar ,,咁咪一條友係到唱歌 low ,,佢地話好似唱 k 咁 low 我 ,,12點到 ,,大家整裝待發地等落堂 ,,一打中就走 la ,,不過落到 class room..都未開 ,,等左陣入去拎銀包出去食飯 ,,去左日星食 ,,都好味 ga ,,食飽左忠忠黎接 angel 番去 ,,咁我咪同 rava 行 low ,,番到去同佢地玩 ,,之後 econ ,,好搞笑 ar 佢仲指住 ling 少話佢係water fish ,,勁搞野 ,,,之後上去 oral ,,個條友勁似大陸婆 low ,,一 d 都唔似識 eng ga 人 low ,,真係唔知 y 請 ga ,,仲係到玩 d 低 b game ,,撞到 shoe 都難 ,,可憐 ,,之後番去 eng 堂 好快個 ar ,,,傾下 campus tv d 野咁 la ,,放學就走 la ,,冇等孫孫 ar 佢補習 ma ,,番屋企睇碟 ,,之後 online la ,,今日就係咁平淡 la ,,,

p.s. 都唔知點解佢要咁做 ,,係唔係 Kai 左 ar !!

 

 

刊登時間︰2005-03-12 02:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]