| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-05-10  |
早上見到家煒..傾左兩個站..佢就落車..我番 LP..見到啊伯..意料之外..換左公司 tee..好樣衰..仲要同啊伯一齊著,,勁似情侶裝..help!! xdxd..11點左右Matthew 回來..佢好驚訝見到我..因為上星期同過佢講我今日請假..xdxd..佢見到我係到..仲1齊上堂..勁開心..和他上了愉快的一堂..小朋友和我也很高興..1點左右處理好哂公司d野..收工..出到街..落雨..好彩有帶遮..回校..show本書俾佢地睇..xdxd..張黑白相真係好正..then 開始上中國會計..今日講師係國家財政部人員..因此廣東話不太好..使我地聽得有點辛苦..不過可以接受的..明天講師更會全普通話..唔知本小姐可以聽到幾多呢??放學SMS俾 daddy..俾佢呃左..無言了..食完飯回家..胃痛痛地..
你1個決定..足以令我好唔開心..
|
|
刊登時間︰2008-05-11 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-05-09  |
今日課室冷氣開到好大..因此啊 wing捨我而去..去到1個冇咁凍ga地方坐..我就一個人坐係原位專心聽書..不過也逃不過睡魔..有時都會瞌眼訓..xdxd..放學獨自到TW..1心睇個個皮膚專家..佢工作時間係至下午一點..oh my god!!唯有睇第2個拉..Anyway 任何1個醫生都要3點半之後先番..去食野先..法式麵包+蜜瓜奶..好食&飽..食飽飽有時間到圖書館hea..順便 study..今日MR LEE 派的Taxation notes..不過都係做唔到..因為係咁 sd sms..xdxd..4點左右..行番去診所個面..見到我1心想睇個個皮膚專家開左燈..行入去問..佢話醫生會番..good..but 要 7 點..姐係要等3個鐘..照等..係街行唔係辨法..上3e家坐..食左2件榴槤..好好味..then 睇醫生..佢講得幾detail..俾左好多藥我..希望快快快好番拉..真係好辛苦..同媽咪 dinner 後搭的士回家..
我第一個反應係笑..好似好衰咁..xdxd.. |
|
刊登時間︰2008-05-09 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2008-05-08  |
今朝訓醒..媽咪叫我一齊同啊婆去迪士尼..問我好唔好..當然好拉..有人請我去..唔通 say NO 咩..then sd sms 同書友講..我唔係想瞞住你地..係未講姐..咁HELIX問..我咪講lo..xdxd..之後我問啊wing我 ADUIT 幾多分..佢講俾我知 d 分數係全部倒轉囉..姐係61分變16分..你真係嚇屎我..我真係有衝動打電話鬧龔..好在係學校小息..HELIX打黎向我報告真相..唔係我一直蒙在鼓裡..12點左右到迪士尼..好熱..加上推輛椅..百上加斤..今日出席的得我同3位媽咪級..所以咩機動遊戲都係得我一個人玩..的確有d悶..不過'幸會史迪仔'&'米奇幻想曲'真係玩極都唔厭..xdxd..新開的'小小世界'都好正..好新好靚..加上有d海水味..i like..由於大家都怕熱..所以今日係店舖ga時間比較多..買左件 tee 同埋d飾物..本人幾中2..5點左右回程..DINNER@荔景美心..

我買左d件 tee !!
|
|
刊登時間︰2008-05-08 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-05-07  |
今日係 YEAR 2 番學最開心 ga 一日..因為全日都係 MR LEE 堂..唔止咁..佢落左堂仲特燈唔走..留係到同我地單獨傾計..細細聲..好鬼馬..xdxd..LUNCH之後..我地都係在課室玩..直至夠鐘上堂..MR LEE入黎我地都唔肯收野..不過佢冇鬧我地..仲笑住咁叫我地做 MYOB..之後佢想走..我問:咩你唔留係到嫁..佢只係笑..之後yuki加句:你走啦..佢好似知道我地唔捨得佢咁..佢話:我要上堂牙..xdxd..玩多一鋪我地4個都乖乖坐下來做 MYOB..好快好快咁做..因為趕住玩牙ma..xdxd..最後玩左 20 分鐘左右..放學..搭 mtr 個陣見到媽咪..同佢係 supermarket 購物完..回家..
他的一句:''你睇我幾唔捨得你地'' 多麼正!! |
|
刊登時間︰2008-05-07 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-05-06  |
尋日的sms..驚左好耐..好彩最後都平安渡過..thx你的關心..
早上食左好多芝士餅..飽飽飽..英文堂..老師請我地食香口膠..隻味好特別(甜酸苦)咩都有..食完 lunch..上TAXATION..Mr LEE大放笑彈..佢一講我地就笑..最尾就連佢自己都忍唔到..笑埋一份..放學..買左d澳門野回家品嚐..
番到屋企..望出窗外..諗起MR LEE 話葵涌貨櫃ga威水史..連忙拍下來..xdxd..

|
|
刊登時間︰2008-05-07 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 193 | »
|