今日8點鐘到沙田集合~坐火車坐到傻~又旺角又銅囉灣又九龍塘...唉....(賣豬仔咩...)
今日好壯觀呀埸面...操得勁齊囉!!
我望住果d人企在草地立正...咁岩望到有個女童軍突然暈低咗..我嚇親..佢暈果吓係平pla(兩下)~我真係想伸出隻手&企起身..
走lu...個個都番沙田食lunch~
食原TAM sir又話同我順路..不如一起..我話唔順,我要搭車~***明啦***
我番到屋企燙童軍3...好直嫁!!嘻嘻
今晚阿媽話食打邊爐~飽飽lu.....
聽日早d起身..7點番到,,,
#希望大家聽日玩得開心啦!!!#
|