好long冇打lu...大家有冇掛住我先??!!play吓者,,,
就來要test lu~~~~我會努力!!!!!!!!!!!!
聽日要去英皇補習..瀝源,,,
我想問現代好d定英皇呀???!!
*好想有個開心的christmas呀*