呵呵`又反黎了xd'
呢幾日刀出左去玩`日日冇野d0=3=
我系雙失青年,,冇書讀,,又冇反工xd'
老公`你是最好的`;p
7-5-2010
跟kai裕出了去`女仔左-3-''不過冇以前咁c00l佢`
可愛得多xd呵呵`佢同以前一樣,,冇變`
多謝你;p
8-5-2010
今日跟可愛的小老婆出了去玩`好開心xd
同你總系好多野傾;]老婆仔又同佢老公仔嘈了`
希望冇事你地;>
對他失望嗎'?有點`可能我吾重要了吧=]
呼`e家失去了他,曾經重要的他;p
嘻`他一定十分憎我吧`也好比不明不白的跟你講再見`
e家失去了重要的他,,請祢保守我屋k人平安`
如果可以我刀希望他知我愛他;>對不起`
對不起`原諒我`
9-5-2010
頂,,5點先訓,眼腫`頂,訓得幾個中已經訓吾著了`
媽話一切刀會好的了,8月後`我又哭了,好'?點好'?
失去左好多野了我`錯在於自己傻`自己吾好`
|