首先`s0rry`咁耐冇上黎了`;'< 我要多謝我老公`送野比我.. 對不起,,多謝你一直對我的好`但我卻一次一次傷了你的心`` 對不起..我知錯了`我呢個衰婆正個腦子一定系生草了` 我自己刀吾知點解會咁... 你吾開心,,我的心刀吾會好過的`;'< 19-7-2010 呵呵`今日我媽揾人正左個電腦=] 今日冇出去呢我...`傾左成日tel><' d fd個個刀反工,好忙呢`-33-' 我就鬼咁得閒.....真是=,.=` 公公,婆婆`吾好咁了`我呢個孫女刀好愛你家;'<