aR~然之板板
今日媽咪同老豆去左同阿嬤興足生日 二家姐就叫左班friend上黎打牌 我就整左第一個有cream既蛋糕 好正ar!!!!!!!!
好靚ar!!!!
今日幾難先叫到斯陪我去健康檢查,不過有極多條件,
又叫我請佢食野,飲野,影貼紙相,好慘!!
but我地極happy
後尾重要幫二家姐買野整cake
好鬼重
今日心情好差,成日係屋企 本來話同蛋佢地去街,點知大家姐聽日話去唱K 後尾就無同佢地去lu