|
"WORDS`=] 最近三個月尚無任何留言 我的FD子!卡2 | |||||||||||
|
2007 年 2 月 9 日 星期五 DAY 4` * KINLY生日快樂=] 唔知點解 開始有D唔想打日記了 係咪因為好似MIKE都冇打呢XD CHEM堂上LAB好好玩 HOCHI好正=] 1點就出左青衣吳祥川練歌 幾百人1齊唱歌原來咁好聽 搭車聽歌 胡思亂想左好多野 而家GE我所有野都好似亂78糟咁 成日都痴痴地線 特別係見到好似MIKE戈陣XD 番到上水去左好多度 食雪糕+許留山* 我地而家仲KAI得起!? 以前成日諗F.3係好耐之後GE事 會覺得F.3已經好郗大個 而家 我已經F.3喇 我都唔係以前戈個我 F.3 GE我仲係咁低B 1D都唔成熟 又細粒 我真係冇改錯名 又矮又肥 上小巴嘟左7個7好白痴 去左海聯帶MIKE番屋企 下次唔會再去戈度曬相 個女人太串了 很討厭 番到屋企係咁俾A妹鬧好討厭 好多野做 但係總覺時間唔夠用 其實我都係想搵個愛我GE人錫自己ONLY 有問題嗎?! 近黎成日發姣 自己都覺得好難頂 都係 沉默是金 I ♥ MIKE =] © |