今日是一個新的開始,
唯一開心的是我終於不再是中一,
有師弟啦!新的班主任比中一嚴格多了,
很有規律,做每一件事都講規則!
放學之後我和湯美瑤去行街街,
去完吉野加食飯後,
同yoyo去眼鏡店拿眼鏡,
當yoyo去驗眼個陣時,
我就隨口話我最近睇遠野唔清楚
,驗眼的叔叔聽到之後就話幫我順手驗下有沒有近視!
最後的結果就是..............
我有近視右眼還有成100度!
知道之後我打比我媽咪,
佢就好大聲同我講「你千其唔好信個d驗眼師呀,佢地想你眼鏡之嘛!!」
可能我媽咪講的唔係錯曬,
但係在我腦裡面都是一個『迷』! 
|