DAY3
中文堂講完D無聊野
就上兩堂無聊GE BIO堂
CHEM 又係無聊
做無聊EXPER. + 抄無聊野
LUNCH
4條友去左M記食
因為N咁多日冇食
靖哥過左黎坐 @.@
上番去踢波果時
發覺原來我做閘真係發揮得好好 @.@
MATH 第1第2組PRESENT 下堂到我果組 = =
GEO 先係全日最正果堂 = =
MISS KONG 上次唔記得同我地講要QUIZ
咁佢就同我地講對唔住
但係佢句對唔住都幾搞GAG
佢講
SORRY~SORRY
我聽完仆左係地 = =
成班人跳洗手舞
比SJ茶毒左
全因東張西望 = =
最後果堂
聽埋D 低能LISTENING ORZ
放學
PHY SO
好悶 好噪 雖然有野食
但係都整唔到冰GE = =
係度係咁偷人野 @@
有人比多左支JUMBO珠我食
兩支一齊食 = =
~ SORRY SORRY ~
SAM哥 水魚都識唱 ORZ
|