是日初七 人日
我農曆生日 yo
老子又老左
同咪媽出去同丫媽(其實係我大姨媽 小個叫慣左 叫到e+)
(以下媽咪係我親生母親 丫媽係我大姨媽)
、細姨媽姨丈飲茶
真味d野ok 啦 算係咁
丫媽同姨丈都比多左封生日利是我
叫我比多d心機讀書 生生性性wor - -
我不嬲好乖 係鐘意打機咁解
之後搭的去丫媽屋企
丫媽叫左我陪佢去買菜
果度個市街大過我果邊果個
之後又係度睇馬經 - -
睇中左一場
丫媽叫我tick隻馬比佢買
又話馬會太遠唔去
要開枱wor - -
點知隻馬真係跑中左 - -
win又中 連羸又中 orz
派成百幾蚊丫 - -
冇眼睇 訓教
訓訓下 丫爸黎左
之後耀仔哥哥起左身
佢今日休息 陪我睇戲
佢用電腦連接左去電視度睇
睇奇幻世紀 幾好睇
幾不可思議
不過冥婚果篇幾恐佈
二哥帶左生日蛋糕黎
吹蠟燭 食蛋糕!
大班d蛋糕真係好味
食完又食飯飲湯 但係我都唔覺飽
食完我同丫爸丫哥番屋企
我又訓著左 - -
睇gundam 17集 熊叔比熊仔殺左 ~.~
同麗瑩chat左陣 睇書
聽日又要出街
但係我又夜訓 orz - -
-----------------------------------------------
我會因時間的飛逝而消在係世界嗎?
|