一朝早就去Kumon
右做多一次Test
因為上次唔合格..
Test (1) ----Group 4 (( Group 1&2先可以升 
Test (2)-----Group 2 (( 因為TEST的第2次一定要Group 1 
Test (3)-----Group 1((終於得啦....現家D答案都背熟曬....
OKOKOKOKOKOKOKOK
10:45先走得....
之後打比黎恩...睇下佢醒左未...
好yeah...佢起到lu..
好肚餓
(岩岩去kumon果陣已經好肚餓lu..
所以就叮左一包燒賣食...((咁就飽lu..
好快就到左12點半lu..
我去左元氣食lunch..
平時食7碟都唔飽..
但係今日食5碟就飽lu 
之後去左揾黎恩..
一齊行番教會
明欣姐姐講得好好...
之後我地提早同miwa慶祝生日..surprise
14個人都食唔曬個brithday cake..=.=""
之後玩遊戲...winner唔洗食...
我食左2次...
之後去左買野飲....唔得..好熱呀!!!!!!!!!
等多一陣就區聚lu..
好正....
最後成盆水淋落y+道...
涼曬..濕曬...
之後玩大電視
用客家話..
比人迫左去做演果個..
笑死左Miwa..((都唔知有咩好笑=.=""
再玩埋捉迷藏~~
熱死..
我地fascinating 一齊搭車去上水大排擋道食飯..
之後我去左Rainbow道食糖水...
今日食左7餐囉...
肥死你啦鄭穎荍!!!!!!!!!!!!!!!!
要揾日做下運動先啦..
17號去打保齡球!!!!!!!!!!!!!!