今朝7:26呀媽先叫我起身.....T ^ T"跟住我要即刻彈左起身啦.......然後7:10彈左出門口啦.....-3333-*嗚嗚.......
跟住返到學校緊係唔夠時間溫書啦....... 冇遲到已經好好lu.....真係好采啦....-0-"跟住history入面有3頁......我3頁都唔識......有一個鐘做......我做左十五分鐘就訓覺覺lu....我想人做耐d ga.........>~~~~~~~<"不過真係唔識做lor.........shit*
唉.......希望唔會留班la..........waka*
跟住今日去左小喬屋企玩......打左一陣麻雀....都唔想打.....然後都冇咩野做lu...........*
好鬼眼訓...............T ^ T*
|