第一次開始寫blog, 感覺很好呀^^
琴晚識左一位新朋友,姓甚名誰不便多講,驚人嬲呀><
因為佢,我開始寫blog, 可以重温一下xd
認識一個朋友可以講係好難. e加大個女, 真係可以大家和盤托出講自己的心事嗎, 希望佢都係一樣^^
傾左冇幾耐, 發現佢好多地方都同我一樣,包括運動, 理想, 習慣閱讀(e加d年青人真係好少睇書啦唉..), 家庭地位...
佢都幾幽默好笑,同佢msn我真係笑左出黎. 原來人係可以影響人嫁心情, 我真係好開心呀^^
比我細佬搞到我火爆啦, 不過新朋友的安慰令捧腹大笑.xd哈哈
美好的時光過得特別快,係時候要講88啦....><.....
跟住做咩???咪去訓囉=3=
瑩瑩
|