哈!哈!第一次寫日記有咩錯誤 請講出
今日體育堂miss leung我地要綬步跑10分鐘
痴痴地嫁 跑到我死死吓
又唔可以drink water
渴死我
放學之後
就去補習
然後7點記返home
食飯
打日記
琪roro 報告完畢!!