好耐冇開電腦LA~
唔媽唔比我開....
所以睇落好似放棄左個BLOG咁 XD
呢篇野都係補嫁
我會用番''今日''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~......(閱讀全文)