不知不覺,又十天了,
原來我已經放了一個月假了..
但好像甚麼也沒有做呢..
這十天,
當然有些驚人的事發生~
我家的了哥殺了一隻雀仔~
終於見到牠恐怖的一面了..
幾個香港朋友,
不足兩個星期來澳門玩兩次
…而我,只有白白地在門口等,
不是家裡的門啊,
因為他們去賭場玩呢~
連續兩個星期也到新馬路呢,
行那些小巷..吃楊六的牛什粥~
當然也有同kitty & annie去踩單車呢,
去了好多地方,
圓形地,嘉模…威尼斯人戈邊…
買了一本新的書呢,
kitty還複印了,
你估下是甚麼呢?
還有gce exam 呢,
human biology..作作作…
有GCE,唔少得返學補課呢…
學了graph sketching…..trap. rule…in.. ln…戈d la
逢星期五就要回校練一練的choral,
因為graduation day & 70th anniversary 要表演…
所以校服不能棄掉呢…
上次練choral時, d人玩玩下咁練,
還學了其他學校的讀法,
到了“my heart is sore”戈陣,
D人話似我之後去讀的那間學校,
really can’t stop laughing~
洗車,練車~~~~~~
當然不少得啦…
下次目標!!!要楂去YW戈邊..
從今日開始,要認真學好鋼琴…
因為,還有幾多堂琴課呢?
要考琴,就要練琴吧~
還有,當義工幫表弟補習呢…
重點係中文數學,
我可以在那裡找題目給他做呢?
London test of English level 5,
全校得我一個考,多麼好呢~~
今天,
Janet 考到車車lu,恭喜~
而annie終於去學車車la,
她用了我考的戈部66491,
話要和車車培養感情??
最後,
我要減少我上網的時間,
因為放假日日都上網,
15000分鐘,就用完la~
|