人總是會變的…只是變好..或是變壞..朋友,家人的改變對我們的影響最大…彼此的關係是要時間栽培的…但結束卻是那麼簡單…別人變好..卻是自己的幸運…變壞…便是上了一堂珍貴的課…得到一個經驗…
放假放咗一半lu..but D homework and exam 都未touch過..唉..日日都同ar哥食飯…仲要唔知食乜好…因為咁今日係咁argue…慘.. 而家屋企多咗隻卡樂B..好cute ga..日日放佢出黎玩…仲可以起我隻手戈度食野tim...haha….不過而家要開始study la..haha..
而家屋企多咗隻卡樂B..好cute ga..日日放佢出黎玩…仲可以起我隻手戈度食野tim...haha….不過而家要開始study la..haha..