| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
~ar~ar~ar~  |
分類: 未分類 |
星期六,
3点去佐深水湾bbq,
一直b到8点,
食佐@多野,竟饱咯.
更住落佐沙滩坐,
系果度坐,好书服嘎!
如果点情吕坐系果度谈情说爱,
一定会好浪慢嘎!
星期日,
早上8点钟就出佐去啦(超眼训)
因为我要去旺角大球场步操采排啊!
下五就要show比人look咯!
一去到就开此操,
一直操到1点到先食饭,
竟肚饿咯!
果点饭系miss买嘎!
超难食!
食完一阵又再操咯!
果时,又热又累又晒咯!
误多想操!
好快就到佐show啦!
show果时,有点惊中鼠!
因为个太样好猛!
我个fd差点晕佐咯!
唉~~~~~~~
下次打死都误去啦!
去到公公屋企打边牢,
都系好饱!
今日,
今日我地放假,
无出街,
所以超闷咯!
误放假仲好过放假!
欢迎留cm!
|
| 發表時間:2007-11-05 10:58 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
好~痛~啊  |
分類: 未分類 |
今日早上同爸爸,妈米仲有细佬同啊妹去佐打球!
本来都打得好happy~ar!
不过后尾爸爸整伤佐个脚!
所以我同细佬,啊妈打住先,
我抢球果时被个球咋佐落个手指尾到!
果时超痛!
后尾个手指尾又愚又踵!
我真系好想哭啊!
稀望可以快点好返啦! |
| 發表時間:2007-10-20 04:20 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| ~今~日~放~假~ |
分類: 未分類 |
今日我地学校放假!
所以好闷啊!
我好想可以快点返学啊!
因为返学开心好多!
又无锦闷!
哈哈~^[]^
听日又系重样节又系芳姨嘎生日!
芳姨好好人嘎!
有时仲好好嘎!
稀望她每日都开开心心啦! |
| 發表時間:2007-10-18 11:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
今~日~系~fd~嘎~生~日!  |
分類: 未分類 |
今日系我fd嘎生日!
她就系我嘎good~fd~jessica啦!
她今日拧佐5旧蛋糕返离学校!
一旧比佐林林食!
而其它4旧就紧系比我地4朵金花啦!
我地4多金花分别系:jessica~vicky~晓研~当然误小得我啦!
食蛋糕之前我地一齐系到唱生日歌!(好happy~ar~)
但系到佐食饭果时就出佐点以外!
就系jessica误知佐咩同佐xxx男仔骂交!
整到jessica超误happy咯!
不过最后都开心返!
因为有我地呢班good~fds咯!
哈哈!
今日过得真快乐!
系呢到我要祝jessica:
生日快乐!
身体健康! |
| 發表時間:2007-10-17 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 16 日 星期二  |
无~聊~的~生~日  |
分類: 未分類 |
今日心情都几灰嘎!
今日系my~brithday,but啊妈系帮我庆祝旧力生日嘎!
所以今日都系好似平时锦!
不过D~fds都无望记今日系我生日!
所以呢个我感到好开心!
我真系好想好想有多点人同我庆祝生日嘎!
不过算啦!
我都系误讲啦!
费时愈讲愈相心拉! |
| 發表時間:2007-10-16 06:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
|