| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-3-19  |
分類: 未分類 |
今日返到學校
朝早見到智全係到抄書
because 我地班有22個唔及格
唉!我梗係其中之一喇
so 我上到課室都咋咋淋咁抄書
eng x2 悶到抽筋
chi 最後一組出黎小組討論
maths 溫書
ls x2 蔡sir想當年
原來佢都有青少年的一面
到lunch個陣
我同智全都係咁抄書
之後冇喇喇比肥情玩
唉
放本書係個頭上面係人都得喇
but智全唔得
chem x2 個個唔係瞓就係到玩
激到個阿sir炸炸跳
唉
終於到喇
3AE 大戰 3C
我同o要停去先
because 佢要做球証
到大戰前10分鐘
3C得2條友
就係我同O耍停喇
好彩佢地識得黎
大戰開始喇
我地得到一個罰球
我主射
我比咗杜廣耀
佢射入喇
1:0
之後我帶到邊禁區
我又比咗杜廣耀
佢又射入
2:0
到下半場
曾俊偉接唔實個波
比人射入埋
2:1
完場喇
我地WIN
好開心
哈哈
|
|
|
winmip 於 2010-03-21 11:27 AM 發表:
好耐都冇打喇
|
|