| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-4-6  |
分類: 未分類 |
今日係最後一日紅日
so諗著玩埋佢
下午個陣
陪kaka and kaki去藍田
佢地為咗要做fashion show而買咗個假髮
去到藍田
我竟然我有我行
佢地有佢地行
我就孤身走我路喇
唔經唔覺我行咗去啟田
又入咗三聯
而家唔知點解咁鍾意入書局睇書
睇咗陣書之後
佢地就call我返去喇
我地又坐mtr去寶林
佢地想去公園
but今日係紅日
so有好多family係到玩
kaki想打比陳豪榮叫佢黎
但榮哥獨自打排球
佢真係悶and無聊
我地諗著去的
但kaka係個0%運動量的人
so我地唔去喇
行下行下
又到咗調景嶺
kaki自己走
kaka同我就去等694
唉
咁就過咗個下午
返到去翠林
我落咗樓下踢波
不過要6:30走
因為今晚係tko運動場有大埔對峴港
第一次踏入tko運動埸
先發現個場好細
經過90分鐘的戰爭
2:1大埔lose
之後返黎老麥
食咗個BIG MAC
估唔到我仲食到
食完都11點幾就走喇
|
|