ღ`誰告訴我!"我匙艾上他了嗎?ღ`

尒留低咗
`♥莪艾尒 真係好艾尒" 歡迎你哇" 比個cm莪
ღ莪曾經為尒_生芣如死ღ
winne1214
暱稱: ×╳傻寶╳×
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
我轉Bl0g"
做義工"
今日"
喂喂喂-';
2009-09-03
« March 2022 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
每月文章
文章分類
全部 (37)
日記 (4)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
`Miabbb. (Mia_0105)
john (john456)
KIT (sIu_KiTT)
Chris Man (chris12345)
Handsome (birthday125)
╭★ aH力` (chocolatemui)
RainKo (rainko520131)
中文 (LOVE135793)
✿KAYU . (v3v_l0v2)
小傑=)' (jiajie102)
↖Ms'y bab2I;D↗
MiGuel (MRETTY)
↖小就↗
↖小傑↗
`Ka2!;) (kakaiIvy)
Kang (kang1105)
`hoiian♥; (I2N)
cHoNgJaI. 3... (SiucH0nG)
♥cheng` (choichengx2)
'`♥ (fuijai)
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 133
今日人氣: 2
累積人氣: 1441
網站連結
自由
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


5月17日 不滿 分類: 未分類

5月17日..

今日都未訓醒就比人嘈醒咗要出去...

去到之後..

我去咗以前幫我溫習的哥哥同姐姐屋企..

[佢地係一家人哦]

原來姐姐同佢呀妹都生咗BB呀.

姐姐就生咗一個

佢呀妹就生咗雙胞胎[兩個男仔呀..]

雖然D相唔係好清楚...

都睇睇啦...

同我溫習的姐姐呀...&佢個仔...好可愛的..

 

黑:雙胞胎  橙:姐姐個爸爸..藍:姐姐呀妹  綠:工人

抱住個BB果個係姐姐

好亂哦..."

哥哥好好人嫁...><

佢屋企有呀啤..好Q嫁..

好似呀毛TIM

去相啦..

好Q呀..><呀啤...[我好難先影到嫁]

可愛可愛...I 粒YOU呀!!呀啤..[好難影嫁..]

影得佢好型呀..

\

係咪好得意^^

去完就番屋企啦..

之後就同欣去打波...

去青年><

佢係廁所影的相..

GOGOGO

係咪好令女呢....唔係我嚟嫁....=.=要記得哦..

點知冇波打...就呢到行....果到行....

去要同心就見到....

唔係掃把呀...係狗狗呀..都幾Q嫁....><

之後右去咗CZ...右見到...><

幾Q..

今日見到好多狗狗呀...

好開心.

6點就番咗屋企啦..

冇啦...

閉8

 

發表時間:2009-05-17 06:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 winne1214 的日誌)


Tomkk 於 2009-05-17 08:20 PM 發表:
cm一個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sIuIaNg 於 2009-05-17 08:19 PM 發表:
- cm- -'
- 做咩po入&d相上黎- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jack95810 於 2009-05-17 08:10 PM 發表:
哇z 青春真好'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peggy719 於 2009-05-17 07:04 PM 發表:
hi~
路過的...
比個cm仔你
要回架!!
http:blog.qooza.hk/peggy719
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好的哦...><
Posted at 2009-05-17 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]