| «‹ March 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
5月17日  |
分類: 未分類 |
5月17日..
今日都未訓醒就比人嘈醒咗要出去...
去到之後..
我去咗以前幫我溫習的哥哥同姐姐屋企..
[佢地係一家人哦]
原來姐姐同佢呀妹都生咗BB呀.
姐姐就生咗一個
佢呀妹就生咗雙胞胎[兩個男仔呀..]
雖然D相唔係好清楚...
都睇睇啦...

同我溫習的姐姐呀...&佢個仔...好可愛的..
 
黑:雙胞胎 橙:姐姐個爸爸..藍:姐姐呀妹 綠:工人
 

抱住個BB果個係姐姐
 

好亂哦..."
 
哥哥好好人嫁...><
佢屋企有呀啤..好Q嫁..
好似呀毛TIM
去相啦..

好Q呀..><呀啤...[我好難先影到嫁]

可愛可愛...I 粒YOU呀!!呀啤..[好難影嫁..]

影得佢好型呀..
\
 

 
係咪好得意^^
去完就番屋企啦..
之後就同欣去打波...
去青年><
佢係廁所影的相..
GOGOGO

係咪好令女呢....唔係我嚟嫁....=.=要記得哦..

 
點知冇波打...就呢到行....果到行....
去要同心就見到....

唔係掃把呀...係狗狗呀..都幾Q嫁....><
 
之後右去咗CZ...右見到...><

幾Q..
今日見到好多狗狗呀...
好開心.
6點就番咗屋企啦..
冇啦...
閉8
|
| 發表時間:2009-05-17 06:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Tomkk 於 2009-05-17 08:20 PM 發表:
cm一個
|
|
|
hi~ 路過的... 比個cm仔你 要回架!! http:blog.qooza.hk/peggy719
|
網主回覆
好的哦...>< Posted at 2009-05-17 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|