唉~~琴晚睇黑糖睇到2點幾~=.=由於過左12點,所以冇打 ~~
好~由星四講起啦~
有電腦QUIZ,因為5色打字,所以用左手寫板~-_-''
要見校長-(OO)-,超傻咁問校長:點解5著得短褲返學.. 佢用帶有試探GE眼神望住我,講:乜你好想著咩? T^T
星五~
最尾堂MUSIC要真TEST,D人甘勁,我就知我大禍臨頭LU(牧童笛)~T..T
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚~要調位~冇得同Ling Ling一齊坐~T^T我5際也~T_T
作為呢篇文GE總結,我只可以講~:
敖犬、王子&黑澀會萬歲~!v!~ |