| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 
|

2006 年 7 月 11 日 星期二  | |
|
綵排 |
今朝返到去..同豬yan摔角啊..之後個死豬yan偷睇我銀包d野...今次死得......
之後我諗自己會係第4or第5....最後miss羅讀全班級頭3名.....第3偽黃美芯//初時都5開心..之後就覺得
自己努力下去便ok....^^
綵完排...知道咗我班有7名優良生////童童...好野.
下午去同katie..yan做義工..去到雲漢老人中心..有個周姑娘同我哋講解探訪老人家時.同佢哋相處,說話既一d`技巧.
.之後3點89到就返home..期待7月18日探公公婆婆
|
| 我的jornal>m<︰2006-07-13 03:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局

 
|

2006 年 7 月 7 日 星期五  | |
|
行街 |
今天同katie去咗library..之後係Kwun Tong一小遊//
katie..你肚痛,,要在家休息..5好陪我..我5會5開心..
係麥當勞道別後就自己去咗裕民行咗陣..返家..
細路名同mum都在家,,我就睇書-------密室..(在第2次世界大戰時發生)
內容`遲d講..好睇(開頭) |
| 我的jornal>m<︰2006-07-08 12:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 85 | »
|