今天9:15飛車去學校,好彩,早到咗五分鐘,
入到去,見到7蚊老師同人傾計,以為我去補習,仲問我有無遲到,我睬他都傻,跟住衝咗去飯堂,見到怡怡,嵐嵐同樂樂坐喺度,阿yan遲到咗,跟住就一起去上車,喎~勁多中三學生,去到西貢的水警服務基地,由水警人員講解其工作範圍,職責,任職人數等,最後就去船上(有啲暈)
觀看設備,例如氣壓計,掃瞄偵測器......
最慘的是參觀完仲要影合照,熱烈的太陽,嘩嘩嘩~好熱啊~仲要參觀的時間還被乘車的時間還少∼呢
下晝去咗消防局,都怪阿怡食lunch慢,好彩遲咗五分鐘都上到車*****
去到消防局,消防員talk咗一大堆嘢,他地的訓練過程都十分艱苦的,每天都要”咩”住個沙包走來走去,so我大個後都不會做女消防員警@@
跟住好好笑,boy在爬柱又叫de消防員陪佢地玩”消防員追學生”,攪到消防員有啲無奈∼
之後回程途中,同miss楊傾計,好happy∼
最後,就去a.p.m.
|