金日派左試卷lu....考得好好啊!!
3A(中,數,常).1B(英)好HAPPPY!!
可以去街lu...
近日,我個msn唔知係咪比人侵入左,因為我明明冇on,我家姐
又見到我on喎.冬菇又係咁,hi泥hi去都冇人應佢...
唔知有冇得改密碼呢??!!