| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 4 月 25 日 星期五 |

| |
|
泰國之旅後記  |
|
喺短短5日裡面,我學到唔少野。
最基本嘅係泰文,當然係鸚鵡學舌,
唔太正宗啦! 例如:
- 莎華de car->男人講;莎華de蝦->女人講;
莎華de哈->人妖講,
莎華de car,莎華de蝦,莎華de哈=你好
- 零=1;爽=2;say=4;蝦=5;聶=10;
e聶=20(其他唔記得)
- 了了=快d;靚靚=大力;間間=適中;
包包=細力;平平=貴;督燶=OK;
督燶唔督燶=O唔OK;
吊你阿媽仆街=下次再見
但當要買生果時要注意一點,
因為香港係用公斤,而泰國係用千克,
所以你講「一斤幾錢」就慘啦!
因為它嘅意思係「一晚幾錢」!!!
當中亦有唔少笑話,都係阿Tim搞出嚟!例如:
自由核突~自由活動;咸濕~橙汁;
暈浪船~暈船浪 ,
但都唔夠>疑似手機<好笑
上次我同lin都有個疑問(四面佛)
原來它之前同土地公一樣,
但之後d人話它靈,就水鬼升城隍,
但都無廟俾它住。
我同lin都覺3~5年後再去玩!
我就攞個中間數,4年後再去玩!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
Bye Bye la~~~泰國  |
|
今日係最後一日,all day自由活動。
尋晚其中兩個團友(係兩公婆)
約我哋今朝去游水,我哋當然去啦!
食完早餐,就游飽它!
但個泳池都唔好游,因為係個正方形泳池,
都係長方形好游d!!!
我哋check out之後,就四周圍行下,
我哋去返尋日Big C(百貨公司)行,
之後去食野,再行多陣就歧酒店集合去機場。
喺入閘前,我哋一齊同阿Tim講:
「吊你阿媽仆街!」(泰文=下次再見)
阿Tim有d無奈(因為唔係正宗嘅發音),
但都笑住say bye
香港時間9:15pm到達香港機場,
5日嘅行程亦正式告一段落。
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 137 | »
|
|