◆﹏*..超可愛::;*丞琳>3<" *.,
◆*!` 吻著你同步呼吸這一口氣*|||[]
◆◇*..哪怕是雲層上最薄的空氣 !|//◇◆
◆*.° ___'°只知不親你必會冰凍至死*))"-+
winnie1992
暱稱: <**牙盈||'▼*﹎
性別: 女
國家: 香港
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
>W<"
><"
6月14日 天晴晴地>...
唉..
肥翅生日牙>v<...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 106
今日人氣: 8
累積人氣: 6602
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 9 月 29 日  星期四 晴天

                 
  開心/\/\"  

哈哈.....好開心牙!!"今日牙盧XX終於調左位啦!!"一天都光晒啦!!"以後吾屎比佢煩住晒!!"聽日水運會啦!!"吾知好吾好玩架呢??不過我估都係坐係到同人打氣....悶到屎果隻=="屎啦!!"啦啦隊我都冇練到""我成日都吾得閒><今日要合唱團...所以又冇去到=="其實我都想去練架*但係佢地約果個時間我係吾得閒既!!"

 今日,,*︰2005-09-29 05:18 PM   [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 winnie1992 的日誌)


Yoyo瑜 於 2005-10-01 01:42 PM 發表:
牙盈
你唔去練習都得嫁~我地唔比呀
佢地話,唔得閒都要到一到喎~
好鬼麻煩呢~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係牙MS WONG話合唱團一定要去喎..
Posted at 2005-10-02 03:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



敏* 於 2005-09-29 08:12 PM 發表:
hihi..
你就好啦..
入左choir.....
我想入都入唔到..
入到果類係勁高音架....= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都估吾到自己入到/\/\"
係囉..
唱D歌好高音牙!!"
不過幾好聽*
Posted at 2005-09-30 02:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]