2008 年 2 月 12 日 星期二  |
| ... |
分類: 未分類 |
呢排用另一個blog冇打呢個...
抱歉,,-3-
所以我打返呢個日記lu...
唔好睇yee_loveu果個了(我唔用喇)
我會打返呢個架喇...睇多d喎...
留多d cm喔*-3-
|
|
|
潘潘 於 2008-02-16 10:09 PM 發表:
cM FoR yOu.... 你都要留多d cm比我呀>.<
|
|
| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|