呢幾日病左牙T_T
咳到傻左=]
聽日早放呢..呵呵
可以訓覺了..xD
今日變左個清潔工人喔>3<
因為太亂了...個班房
睇唔過睇..狂掃地...
十分努力呢..@@
我都算很有貢獻喔-3-
晴晴係車站等我放學..
好開心喔>3<
一齊返補習舍..
之前....冇咩打lu~