|
好嬲呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
好嬲呀!!!!!!!!!!!!!!! 今日我哋匯報專題個陣時 驚得仔 本身有影片睇 但雅宜仔唔想俾人睇佢個樣 skip左佢 匯報得好差呀 之後我哋表演唱shining friend d咪全部都係無send 好多人以為我哋咪嘴
我好想死呀!!!!!!!!!!!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 38 | » |