*~小熊維尼之*~之愚人日記XDDD
http://gb.com.net.tw/g4/gbook.php?applicant=winnie2005

小熊 is 你既fd XDD..

歡迎大家黎番個言.....支持下煒煒喇!!xDDD
winnie6pooh
暱稱: 小熊維尼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
so bad
i hate
.......................
好嬲ar
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歌曲
今日歌曲: Let It Flow@鄧麗欣
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 405
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 16 日  星期一   落雪


嘿..... 分類: 未分類

今日幾乎比丁生記名.....好彩最尾冇事‥今個星其好多Dict ,所byebye la

2006 年 1 月 15 日  星期日   落雪


好happy ar 驚訝 分類: 未分類

hihi,今日7點起身,跟着同葉嘉瞪and 葉曉玲到金紫荊廣場集合,去到同好多老師,傾再幾9,不過冇同XXX傾.......so

unhappy........同鄭老師and廖主任影相.......跟着比陳修女、高主任、何主任睇到我帶着幾條妹仔渣家庭車...........仲見到阮生,

今日都幾好la,......見到6c 名單如下:黎顥婷、區誦文。如果想睇今日啲相,就到我msn 分享空間la

2006 年 1 月 14 日  星期六   落雪


仲有l日ja 驚訝 分類: 未分類

今日1O點起身同陳蕙茵煲电話粥,跟着同阿妹返童軍,再返屋企玩电腦同睇電視......明日跟小學去食盆菜宴.....可以見返小學

啲老師,希望聽日快啲到la!

2006 年 1 月 13 日  星期五   落雪


無野講wo 開心 分類: 未分類

昨日好悶ar.....又要學二胡.......跟着和黄卓雯返屋企,今日就系甘la!

2006 年 1 月 12 日  星期四   落雪


今日出梁 開心 分類: 未分類

今日第1堂係中文..... 跟着科學I.s堂一樣 英文堂都ok la....數學驚驚ar......電腦堂玩neopets.....跟着放学

女童軍學步操......5点後同黄卓雯返屋企......今日就係甘la

2006 年 1 月 11 日  星期三   落雪


今日....... 開心 分類: 未分類

今日遲左3分鐘起身,好彩dad車我返学,呼!

倫宗andMath 好悶ar,英文當然好la!中文wo......  ..........食飯後,去咗(療)狗(家樂仔^^)跟着去左多媒體

室玩電腦同黄慧敏一齊.......體育堂變左英文,不過吾係Miss Ho wo ,係Miss Wu wo,都係靚女嚟𠺢^^...因為

今日係Day 6 ,所以放学la,同左好多人返屋企.....今日就係甘la

2006 年 1 月 10 日  星期二   落雪


.....無咩野wo 滿足 分類: 未分類

今日無咩講wo,,上堂有d悶la.....choir唱到就死.....冇野講囉wo

2006 年 1 月 9 日  星期一   落雪


都好悶ar 今日 無奈 分類: 未分類

今日返到school個地球扁左,陰功......不過好彩吾駛勵勤....呼。第一堂係英文,走黎走去好好玩ar....通識喎.....唉!中文、數學....... 音樂都ok la!普話 ...科學今日比莊子駡罰企....曾死佢.....頂 ......返到屋企冇野do.....今日就係甘la.....無野寫.........一世曾死莊子

2006 年 1 月 8 日  星期日   落雪


原本好happy.......... later......... 不安 分類: 未分類

今日終於完成左閱讀手冊and周記la.....因為怕冬.................所以今日無出街.......但到左night 發現吾見左地球儀,不過好彩,vivan help me ...希望明天吾駛勵勤la

2006 年 1 月 7 日  星期六   落雪


驚ar 驚訝 分類: 未分類

今天去左中華傳道劉永生中學當間,見到好多蟲蟲.........驚驚........不過有40元人工拿,仲有三文治、叉燒、菠蘿腸仔、曲奇餅!仲見到張XX......都吾錯la

 

到左食晚飯,又係我請客,去左紫荊大酒樓食,當然又系又同肥婆食la...,.好陰功ar!!不過呢度吾夠一陣恐怖,在dad 渣車返家,中途dad and sister 去左買野,將me and 𠺢車放底一邊........過左一陣,有一輛大垃圾車行吾到,因為dad 𠺢車左住左,我嘗試打call dad ,又無人聽,跟著比垃圾車個可機盯著我,所以驚得制,所以沖左入商場找佢地,跟住dad就開左𠺢車走la,跟住佢再嚟接我地........返到屋企仲驚到立刻去tolite......^^成日都好驚ar