今天去左中華傳道劉永生中學當間,見到好多蟲蟲.........驚驚........不過有40元人工拿,仲有三文治、叉燒、菠蘿腸仔、曲奇餅!仲見到張XX......都吾錯la
到左食晚飯,又係我請客,去左紫荊大酒樓食,當然又系又同肥婆食la...,.好陰功ar!!不過呢度吾夠一陣恐怖,在dad 渣車返家,中途dad and sister 去左買野,將me and 𠺢車放底一邊........過左一陣,有一輛大垃圾車行吾到,因為dad 𠺢車左住左,我嘗試打call 比dad ,又無人聽,跟著比垃圾車個可機盯著我,所以驚得制,所以沖左入商場找佢地,跟住dad就開左𠺢車走la,跟住佢再嚟接我地........返到屋企仲驚到立刻去tolite......^^成日都好驚ar
|