2006 年 6 月 26 日 星期一
陳醫生請打門...哈哈哈
得我叫[進]才可進
友誼...友誼
蜜糖星星好好食呀 !!!
..'''/]\\..~~**生 活 中 若 沒 有 朋 友 ...就 沒 有 生 命 一 樣▂_.×*●
"-★-|!~~只 要 有 信 心 的人...一 定 無 野 唔 得 既*xx...'''/\~~
____*&*開 開 心 心 既...回 憶____*~~
※**失 去 過 的 東 西**___學 會 珍 惜﹏↗