由7:30食完飯.3.
有d掛住佢V_v'''''
吾得吾得!!!!`吾可以掛住佢滴!`````
就用畫畫發洩a0a````忘記佢
and than呢.........
畫畫.3.畫到e+
畫d畫畫到人吾似人...鬼吾似鬼丫
陰公/_\'''''
比卡超.3.cute丫(認到掛.......)
佐助.3.咁令仔(見仁見智)認得啦.......!`
吾係好記得佢叫咩名>///<''''''
人吾似人...鬼吾似鬼丫''我''(放在係手冊)
鳴門and佐助=]
請比意見/留cm!`
pls + thz!`
|