| 2006 年 4 月 4 日 星期二 |
 |  |
好熱 |
|
今日我起身馬上睇下有冇太陽
如來冇咁我馬上咩咩咩之後
call on on手提冇人聽(我估佢zZzZ中)
又call on on 家冇人聽(我話一定係zZzZ中)
到左2.我出升咩機見到朱仔..
佢話嘩~你個頭整咩來呀?
(我心講:整咩5好呀! !)
之後佢問我整左記多$$
(我心講;我講左你係5係俾返我?)
佢話都記平
之後on on來左
朱仔問我染到一達達叫咩?
(我心講:下?咁都5知!5係也!個d叫hi like ar!!咁都5知@0@!!)
我問on on我今次好5好睇?
On on 話好型
TO:On on你又去染髮啦?!?!
我地跑步又講邊個邊個佢咩咩咩........
p.s.兒童節快樂
|
| 刊登時間︰2006-04-05 11:39 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
安安 於 2006-04-05 06:54 PM 發表:
o(T v T)v 係囉... 我o地下次6.先去跑~!! OK??
|
|
|
momo 於 2006-04-05 02:21 PM 發表:
亞朱日日都係咁!佢冇變到!我覺得你整這個頭髪好靚呀!雖然我未睇到你頭髮,不過我覺得你整hi liKe非常之好!
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|