| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

行街街* |
早上`8點幾起左身.,爸爸叫我去食早餐''
無理到佢.,搞到比人鬧左1大餐!!>^<
跟住就係度SMS.,SD sd下訓著左`差唔多10點起床!!
起床梳洗出門去聖馬可堂with蠢豬&日龍*
去左搭95號.,點知搭錯車,.迷了路!!
搞到要搭的.,又遲埋到,.搞到豬特拉不停望住晒、

完左就過MK金太郎食野with蠢豬.,日龍&星星*
食飽飽我地就去行街街.,日龍&星星就去打機!!分道揚標XD"
去左TRENDYLAND,.睇POOH POOH.,點知得個睇字!!
之後過潮特`我買左枝筆`佢就買左個袋*係果度行左好耐"
再過零食物語買豬古力XD"哈哈哈哈
THEN去左旺中夾糖糖&行街街`
之後去左睇&買33.,多謝蠢豬!!>3<"
又去左新之城度買餅餅食!!行街&睇野&扭蛋!!
哈哈,.好傻豬丫扭蛋!!扭左個豆腐佬&不知名物體"
最後又過左花園街度買POOH既磁石貼&食勁辣魚蛋"好味*
由於太辣既緣固.,我地去左買雪糕食`呵呵
食完.,行多陣,.買左芒果布丁就搭車走人嚕"
搭27"去到新蒲崗.,我陪佢等埋車先走"
6點左右番到屋企"跟住係度執野&SMS!!
PS"今天十分高興`謝謝你支力也陪了我一整天*
|
|
刊登時間*2006-03-19 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 204 | »
|