最近我地搞成咁...我真係好唔開心,
我相信你地都唔會開心得去邊...
但我問又問過,喊又喊過,我知我自己衰,
所以,一兩日之後,我已經問你地發生左咩事,
點解你地突然間要對我咁冷淡...>^<
但係你地就好似當我白癡咁,又話我多心,
又話同以前一樣,係我自己疑心大......果刻...
我真係好無奈!!!其實一放完假,你地就咁對我,
我真係唔知自己做錯左d咩,令你地有咁既決定!!
如果你地話我大小姐脾氣,細佬仔性格......
呢d我一早已經係咁...我唔係唔想改,
但係改都需要時間,或者你地真係睇唔到我有改過,
但係我已經努力改緊!!!而且我唔相信你地係無啦啦唔睬我囉"
我知一定有原因...但問極你地又肯唔講,
朋友唔係應該坦誠相對架咩?
如果你地真係想我好,點解唔肯講比我聽?
或者你地會話我到呢刻都唔知自己衰乜//
但係我真係唔知......或者我真係蠢到咁.......
我嘗試去彌補過我地呢段友誼,但都唔成功"
SMS,打電話,甚至親口問,我都做晒,
但你地一次又一次咁用籍口黎應番我,我真係好無奈!!!
但你地居然同人地講我無問過你地!!我真係唔知可以講乜好
你地究竟想點...改?我一定會改!!!!
但你地都要講比我聽衰咩...你地好似連講比我知係咩野事都慳番咁,
果刻我真係好心痛,睇到我地既友誼一日比一日差落去,
我真係好心酸,我地呢段友誼唔係一朝一直得番黎,
我知道失去朋友好易,但要維持一段友誼係好困難既事,
或者你地今次咁既決定係為左我好......
但呢個決定對於我黎講,真係好殘忍!!!!
唔通真係無其他既解決方法咩?
係一時三刻裡面失去晒原本同自己最要好既朋友,,,,
果種滋味真係好難受,或者你地唔會明,因為失去既係我!!!!
|